شات عرش النعمه

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
شات عرش النعمه

اهلا ومرحبا في شات عرش النعمه

ده اسمه اية؟؟؟؟

mezzo
    mezzo
    Admin

المساهمات : 55

ده اسمه اية؟؟؟؟ Empty ده اسمه اية؟؟؟؟

مُساهمة  mezzo الخميس سبتمبر 24, 2009 10:13 am

الكلمات الى انا هكتبها دية دية واقع انا عايشت ولسة متالمة منه...........
    انا لسة مخلصة بكالوريوس هندسة يعنى متخرجة طازة..... كنت من الناس الى يتقال عليهم بحق رجل يعنى معروف عنى كدة فى الكلية وعلاقاتى بالاولاد محدودة الا مع بعض الناس .....
    كان من بعضهم دول واحد كان يعتبرنى ذى اختة او صحبته يكلامنى فى حاجات كتير وياخد راى ...
    وبعدين لقيت الموضوع بقى ياخد شكل تانى من ناحية الكلام والتلميحات وانا كنت بحاول ارجع الكلام الى وضعه الصحيح وفى يوم كلمنى بليل ويقول انت عاوزة تقولى حاجة(انا الى هبدء يعنى) وقالى انه بيحبنى وعاوز يتقدم انا بصراحة اتلغبط وفرحت وخوفت ومشاعر كدة كتير متلغبط ... بس الموضوع اتهم انى موفق بالكلام ...............
    بس تانى يوم كانت المفاجئة
    انه رجع فى كلامه معى وشبه انه اتسرع ومضمون الكلام خلينا اصحاب ونستنا يمكن اكون فهمت مشاعرى غلط ... طاب ازى عاوز ارجع تانى بعد مااتكلم الكلام ده بعد ما حسسنى بحاجات مينفعش امسح كل ده ونرجع اصحاب رغم كده الموضوع بقاله شهرين ورغم كده الموضوع من غير ملامح حتى انا مشعرفة ده بالنسبة لى اية حب ولا اعجاب ولا اية وهو انا بالنسبة لية اية.... وكتير بفكر لية انا الى اتحطيت فى الموقف ده....
    ارجوى الرد علي فى محاولات تصنيف ما انا فية من مشاعر لانى فى حالة الم وجرح

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة مايو 10, 2024 10:49 am